Webinar ‘De impact van de ICC Incoterms® 2020 regels’ Woensdag 10 maart 2021, 13.30-17.00 u, online
Dit webinar staat stil bij de belangrijkste wijzigingen in de Incoterms® regels en de juridische consequenties ervan. Per regel komen de rechten en verplichtingen van zowel koper als de verkoper aan bod. Er is uitgebreid aandacht voor de impact van de nieuwe Incoterms® 2020 regels op de praktijk, waaronder de samenhang met exportdocumenten, douaneformaliteiten en betalingscondities.
Wilt u weten hoe u de juiste Incoterms® 2020 regel kiest? En hoe de gekozen regel zich verhoudt tot betalingscondities en douaneformaliteiten? Gebruikt u de Incoterms® 2020 regels wel op de juiste manier voor uw bedrijf? Allemaal vragen die tijdens dit webinar aan bod zullen komen.
Doelgroep Iedereen die zich met handel in goederen en leveringsvoorwaarden bezighoudt, zoals kopers/ verkopers, importeurs, exporteurs, vervoerders, verzekeraars, advocaten en juristen.
PO-Point Na deelname aan het online webinar is het is mogelijk om uw PO-punten aan te vragen door een e-mail te sturen met uw verzoek naar info@icc.nl waarna u een quiz krijgt opgestuurd. Bij het behalen van een voldoende krijgt u het certificaat, conform de NOvA.
Registratie Registratie is verplicht en verloopt uitsluitend via deze link. EUR 250,- (excl. 21% btw) p.p. voor ICC leden en EUR 450,- (excl. 21% btw) p.p. voor niet-ICC leden. Iedere deelnemers ontvangt het Incoterms® 2020 boek (Ned/Engels) t.w.v. EUR 50,-. Registratie is open t/m 3 maart 2021. U kunt tot uiterlijk 7 dagen vóór de datum van het seminar kosteloos annuleren mits per e-mail bij ICC Nederland, info@icc.nl. Deelnemers die daarna annuleren zal de volledige som in rekening worden gebracht. Zie de algemene voorwaarden op icc.nl.